142. I wanna go home nd grieve..



..But what if there would be no home


+ 09:58 ب.ظ

141



...Life is painfull


+ 1:22 ب.ظ

139. یک مطلب خیلی مهم..



درس خوب نیست اصلا ، آدم اینهمه درس بخونه که چه ، اینهمه وقت بذاره درس بخونه که چه ؟!

آدم باید وقتش رو بیهوده بگذرونه ، تلف کنه ، تُف کنه 

آدم باید آدم باشه ، از همون آدمایی که من نیستم..


+ همین دیگه تموم شد به چی زُل زدی؟!

+ 10:55 ق.ظ

138. من زانِ خودم چنان چه هستم هستم

من دختری رو میشناسم که دلسوز ضعیفِ ، که همیشه اشک به اندازه کافی در برابر مشکلات تو چشاش جمع شده ، که همیشه تو ذهنُ ظاهرش یه آدم قویِ اما از درون خورد شده که همیشه به فکر بقیه اس ولی یادش رفته خودشم ناراحت میشه میبُره کم میاره..

من دختری رو میشناسم که دوست داره بقیه فکر کنن بی احساسِ اما خودش میدونه حتی با دیدن پسرک گل فروش سر چهارراه یا کمر خمیده پیرمرد نیازمند گریه اش میگیره..

من این دختر رو خوب میشناسم حتی بیشتر از خودش


+ و هیچکاری برای این دختر نمیتوان کرد

+ 02:43 ب.ظ

137. به کجا توانی ره بردن این جماعت نه خواهر دارند نه مادر


روز که تخمـ ــاتیک شروع شه تا تهشُ تـ ـخماتیـک باس گز کنی !!


+ لعنت ..

+ 11:50 ق.ظ