109+1

 

یه روز

یه تجربه جدید

یه جای جدید


نمیدونم خوب بود یا نه

ولی هرچی بود حالم رو عوض کرد :)



+ بهت فکر میکردم بهم زنگ زدی :x

+ روزم با تو کامل میشه :*

+ 08:28 ب.ظ


109


میخوام انسان بهتری باشم.. :)


+ 01:52 ب.ظ

108


می دانم هر از گاهی دلت تنگ می شود

همان دل بزرگی که جای من در آن است
آنقدر تنگ می شود که حتی یادت می رود من آنجایم!
دلتنگی هایت را ازخودت بپرس
و نگران هیچ چیز نباش!
هنوز من هستم. هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است!
اما من نمیخواهم تو همان باشی!
تو باید در هر زمان بهترین باشی.
نگران شکستن دلت نباش!
تو مرا داری…
برای همیشه!
چون هر وقت گریه می کنی دستانم چشمان مهربانت را می نوازد.
چون هرگاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای.
چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزانت را بشنوم
صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام.
دلم نمی خواهد غمت را ببینم.
می خواهم شاد باشی
این را من می خواهم.
تو هم می توانی این را بخواهی… خشنودی مرا
من گفتم: وجعلنا نومکم سباتا” ( ما خواب را مایه آرامش شما قرار داده ایم.)
نگران نباش! دستانم قلبت را می فشارد
شبها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی
اما نه ، من هم دل به دلت بیدارم!

فقط کافیست خوب گوش بسپاری


+ خدایا میدونم امسال کمکم میکنی .. خیلی دوست دارم

+ 09:56 ب.ظ