117

Sometimes reality is dark but not as dark as the world you live in

In one time of your life you will understand that nothing deserves your happiness

And everything you'v done , everything that makes you sad , breaks you down , makes you bad

Everything that makes you feel horrible

 ...They are all lies and curses

~



+ 01:40 ب.ظ

116


گاهی وقتا خیلی خسته میشم..

خیلی زیاد..

مثل این روزا



+ زود بگذرن فقط..

+ 06:11 ب.ظ

115


خوب بودن هم حدی داره

 از بس همیشه گذشتم

همیشه فقط گوش دادم

یکم که اون طوری که انتظار داری نباشم

میگی عوض شدم..


منم آدمم ، گاهی دلم میخواد داد و هوار را بندازم

گاهی دلم میخواد خودخواهانه رفتار کنم

خسته شدم از شعار شنیدن

همش من باس تحمل کنم؟!

من نباس اخلاق سگی داشته باشم ؟!



+ 8:44 ب.ظ

114

برف ،

وقتی فردا 2تا امتحان داری.. : }



+ فولاد 2 + بارگذاری ..

+ 04:13 ب.ظ

113


دیروز دلم خیلی گرفت... :( همینجوری اومده بودم پای لپتاپ که یهو یاد قدیما افتادم

یاد اون روزی که اولین بار وب نویسی رو شروع کردم

یاد اولین وبلاگم . دوستام..

کسایی که دیگه اصلا ازشون خبر ندارم

چقدر خوب بود

چقدر دلم تنگ شد یهو واس اون روزا..

وقتی 14 سالم بود..

کاش دوستامو نگه میداشتم ..

ولی حیف...


+ این پست نظر داره :)

+ 03:34 ب.ظ