۵۰


خدا همیشه به بنده هایی که خیلی دوسشون داره بزرگترین سختی ها و سخت ترین مشکلات رو میده که اونا همیشه صداش کنن و بگن خداااااا..

اونم عاشقانه جواب بده: جااااانم؟؟




+خدا جوونم خیلی دوستت دارم..

+9:44 ق.ظ

۴۹


آخه من باهاتون چیکار کردم که اینقدر بام مشکل دارین؟؟

چرا دس از سرم بر نمیدارین هاا؟؟

با همتونم دخترای گروه عمران ورودی 89 !!!!!!!



+چرا دخترا اینقدر حسودن؟؟؟

+ ۶:۲۳ ب.ظ

۴۸


امروز یه عده از پسرا داشتن تو زمینای تنیس دانشگاه تنیس بازی میکردن..

خیلی غصه خوردم چرا ما اجازه ی بازی نداشته باشیم آخه؟؟

من نمیدونم چطور ما دختر و پسرا تو دانشگاه کنار هم سر یه کلاس میشینیم و باهم اردو میریم و اونجا تیم والیبال تشکیل میدیم و کنار هم بازی میکنیم اما تو دانشگاه حق نداریم تنیس بازی کنیم؟؟

نه حالا نگفتم با پسرا بازی کنیم .. خودمون دخترا هم حق نداریم بازی کنیم:(:(



+منم میخوام تو دانشگاه تنیس بازی کنم..:(

+ ۶:۳۵ ب.ظ

۴۷


باید گرگ و دو رنگ بود تا..

ملت تو را ساده و پاک انگارند..:)



+این قانون زندگیه و بم ثابت شده !!

+ ۱:۱۲ ب.ظ

۴۶

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.